ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΑΓΩΝΩΝ
1. Πώς μπορώ να προμηθευτώ εισιτήρια από την λέσχη;
Προκειμένου κάθε ενδιαφερόμενος να αιτηθεί για την κράτηση και αγορά εισιτηρίων από την λέσχη, θα πρέπει να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ κάτοχος της αγγλικής ετήσιας συνδρομής 'One Hotspur'.
2. Μπορώ να αιτηθώ εισιτήριο από την λέσχη, ακόμα και αν δεν έχω αγοράσει ή ανανεώσει τη συνδρομή μου μέσω αυτής;
Όχι, θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος να είναι ενεργό μέλος, να έχει δηλαδή αγοράσει ή ανανεώσει την συνδρομή της τρέχουσας σεζόν.
3. Πόσα εισιτήρια μπορώ να εξασφαλίσω εφόσον είμαι κάτοχος της 'One Hotspur';
Κάθε μέλος δικαιούται ένα και μόνο ονομαστικό εισιτήριο. Αιτήσεις για περισσότερα από ένα εισιτήρια, θα πρέπει να συνοδεύονται και από αντίστοιχα μέλη με τις ίδιες προϋποθέσεις.
4. Μπορώ να εξασφαλίσω εισιτήρια για εκτός έδρας αγώνες της ομάδας;
Όχι. Η λέσχη δικαιούται εισιτήρια μόνο για τους εντός έδρας αγώνες πρωταθλήματος, όπως και για τις υπόλοιπες διοργανώσεις και εφόσον ο σύλλογος εξασφαλίσει την απαιτούμενη διαθεσιμότητα προς τα Supporters' Clubs.
5. Πότε και πως μπορώ να κάνω αίτηση για προμήθεια εισιτηρίου;
Η αίτηση γίνεται με μήνυμα μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (hellenicspurs@gmail.com) προς την λέσχη. Το αίτημα προωθείται στο αρμόδιο τμήμα της Tottenham Hotspur και θα πρέπει να είναι εμπρόθεσμο, να μην έχει δηλαδή παρέλθει η καταληκτική ημερομηνία που τα Supporters Clubs ανά τον κόσμο οφείλουν να αποστέλουν τις αιτήσεις τους. Συνήθως τα deadlines είναι μεταξύ 30-60 ημέρες μέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του εκάστοτε αγώνα.
6. Σε ποια εξέδρα του γηπέδου μπορώ να εξασφαλίσω εισιτήριο και με ποιον τρόπο εξοφλώ το ποσό;
Η λέσχη παρέχει εισιτήρια μόνο στις εξέδρες που αφορούν τα Supporters Clubs και είναι προκαθορισμένες από τον ίδιο τον σύλλογο. Η πληρωμή του εισιτηρίου γίνεται από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο και μέχρι την ημερομηνία που ορίζουν τα deadlines. Σε περίπτωση που δεν πληρωθεί το αντίτιμο του εισιτηρίου ως την προβλεπόμενη ημερομηνία, το εισιτήριο χάνεται.
8. Με την αγορά εισιτηρίου, πρέπει να περιμένω να μου αποσταλεί το εισιτήριο σε φυσική μορφή;
Όχι. Το κάθε εισιτήριο είναι ηλεκτρονικό.
9. Επεξήγηση του πίνακα για τα Deadlines αναφορικά με την υποβολή αίτησης και αποπληρωμής εισιτηρίων:
Οι αιτήσεις για τις κρατήσεις εισιτηρίων γίνεται σε 7 διαφορετικές περιόδους, που ανεξάρτητα από την ημερομηνία του αγώνα, το deadline παραμένει το ίδιο. Για παράδειγμα, στην 2η περίοδο, που οι αγώνες με Leicester, Everton και Newcastle είναι προγραμματισμένοι για 17/9, 15/10 και 22/10 αντίστοιχα, η καταληκτική ημερομηνία και για τους 3 αγώνες είναι η 9η Αυγούστου, εφόσον η αίτηση γίνει μέσω της λέσχης. Για τον αγώνα με την Leicester π.χ. o ενδιαφερόμενος θα δει το εισιτήριο του στον λογαριασμό του στις 18 Αυγούστου και οφείλει μέχρι τις 26 Αυγούστου να το έχει πληρώσει το κόστος μέσω του site της THFC. Σε διαφορετική περίπτωση χάνει το εισιτήριο.
10. Γιατί να αιτηθώ εισιτήριο μέσω της Λέσχης;
Τα Supporter's Clubs έχουν προτεραιότητα στην κράτηση εισιτηρίων απέναντι σε όλα τα υπόλοιπα One Hotspur Members. Ως λέσχη δικαιούμαστε μέχρι και 40 εισιτήρια/αγώνα. Σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφερόμενος δεν καταφέρει να είναι συνεπής με τις καταληκτικές ημερομηνίες για την λέσχη, θα πρέπει να κινηθεί μόνος του για την ανεύρεση εισιτηρίου, πάντα μέσω του site της Tottenham και ανάλογα με την εκάστοτε διαθεσιμότητα.